Bireysel ve Kurumsal Danışmanlık

 

Bina,Site, Residence ve Apartmanlarda Profesyonel Yönetim Danışmanlığı

* Binanızla ilgili tüm işletme - yönetim ve muhasebe çalışmalarının yürütülmesi ;

Binanızda ortak alanlara ait giderlerin aidat tahsilatını şirket merkezimizden biz yürütüyoruz. Maliklere Toplu SMS Toplu e-mail atarak bizzat telefon ile arayarak tahsilat performansı gösteriyoruz.

Ayrıca bu sisteme ilişkin muhasebenin, aidatlara ilişkin cari hesap hareketlerinin kayıt ve takibi işini yürütüyoruz. Bu çalışmalar  sistemin farklı yazılım ve programlar ile disiplinli bir çalışma ile zamanında yapılması gerekir.

KONSEPT Yönetim
olarak bu kayıt ve takip işlemlerini sizin adınıza merkezimizde profesyonel muhasebe personelleri ile biz yapıyoruz. Böylece sizlerin iş yükü ve sorumluluk alanınız azalıyor.Size vereceğimiz şifreler ile internet ortamında hesapları her daim denetleyebiliyorsunuz.

* İşletme defterinizin adınıza tutulması ;

Kat Mülkiyeti Kanununa göre yönetim planı bulunan tüm apartman ve site gibi ortak yaşam alanlarında, yönetimler dönem içerisinde gerçekleşen tüm gelir-gider hareketlerini kayıt altına almak ve işletme defteri tutmak zorundadır.
Basit düzende bir işletme defteri bulundurmak ve bu deftere kayıtların düzgün ve zamanında işlenmesi gerekmektedir. Genel kurul zamanlarında işletme defteri denetçiler tarafından incelenmekte ayrıca tahsil edilemeyen aidatların icra takibi sırasında da avukat tarafından mahkemeye ispat için işletme defteri dökümleri gerekmektedir.
KONSEPT Yönetim olarak sizin adınıza bütün bu işlemleri biz yapıyoruz ve sizi bu sorumlu konulardan kurtarıyoruz.

* Personel hizmetleri ;

Bünyenizde sigortalı olarak çalışan apartman görevlisi v.b. personelin
* Bordro işlemleri,
* SGK beyannamelerinin verilmesi,
* Giriş çıkış işlemlerinin yapılması,
* İş kanununa uygun çalıştırılması,
* Haftalık ve yıllık izinlerinin kullandırılması,
* Yönetimin belirleyeceği bankadaki hesaba tazminat giderlerinin fonlanması
İşleri Konsept Yönetim olarak tarafımızdan yapılacaktır.

* Gecikmiş aidat Tahsilâtları ve Avukatlık hizmetleri ;

Yönetimlerin en önemli problemlerinin başında tahsil edilemeyen aidatların yarattığı sorun gelmektedir.
Yöneticilerin gerek kendi işlerinden artan zamanın kısa kalması gerekse komşuluk ilişkilerinin zedelenmemesi için bu performans erozyona uğramaktadır.

Ödeme yapmayan sakinler ile ilgili hesapların çıkartılması bu hesapların avukata verilmesi, takibinin yapılması sizin değil bizim işimiz olacak.KONSEPT Yönetim olarak ödemelerini aksatan ve icra işlemi yapılması gereken daireleri tespit ederek bu dairelerle ilgili her türlü kanuni ve hukuki yazışma ve takip işlemlerini biz yürüteceğiz..

* Bilişim Hizmetleri (İnternet ortamında tüm muhasebe kayıtlarının paylaşımı)

Daire sakinleri telefonla şirket merkezini aradıklarında hesapları ile ilgili tüm detaylan ve bilgileri anında öğrenebileceklerdir. Normalde hesap özetleri için sürekli yöneticiler aranmaktadır. Yöneticiler telefonlara cevap verme işlerinden tamamen kurtulmaktadırlar. Daire sakinleri hesap hareketlerini, borç ve alacak, ortak alan giderleri gibi birçok raporu web sitemizden verilecek şifre ile istedikleri anda alabileceklerdir.Bilgisayar vasıtasıyla hesaplarını internet den takip etmek isteyen daire sakinleri için e-mail gönderilerek hesaplarından bilgi sahibi olmaları sağlanacaktır.

* Cep telefonlarına SMS ve toplu E-Mail yolu ile ilan ve duyuru

Daire sakinlerine her ay hesapları ile ilgili bilgi mesajları ya da ödemelerinden dolayı Teşekkür mesajı, geciken ödemeleri ile ilgili uyarı mesajları, duyurularla ilgili istenen bir mesaj var ise Cep Telefonlarına SMS yolu ile , ayrıca kendi e-mail adreslerine E-Posta yolu ile ulaştırılacaktır.

ve daha yapacağımız bir çok iş için bizimle kontak kurmanız yeterli info@konseptprojeyonetim.com.tr

 

<<Önceki Sayfa


02165325599
Mehmet Akif Mah. Aziz Bulvarı Asya Sok., No 40 Kat 3 D.12, Şerifali - Ümraniye, İstanbul, Turkey
MobilWeb Türkiye tarafından geliştirilmiştir
sc